Şartlar & Koşullar
Garanti Koşulları
Sitemizde satılan tüm
ürünler firmamızın garantisi altındadır.
- Garanti kartlı ürünler : Garanti kartları ile
belli bir süre için garanti altına alınmış ürünlerin tamiri veya
değiştirilmesi garanti kartlarında belirtilen servislerin yetkisindedir.
Bu ürünlerin bakımı, tamiri ve değişimi için size en yakın servise
başvurmanız gerekmektedir.
- Yedek Parçalar : Tek başına kullanılabilen
bir ürün olmayıp başka bir ürünün tamamlayıcısı/parçası durumundaki
ürünler yedek parça olarak değerlendirilmiştir. Asgari 2 yıl olan yasal
ürün garantisi bu gibi, vasıfları nedeniyle yedek parça kapsamına giren
ürünler için geçerli değildir. Yedek parça kapsamındaki tüm ürünlerin
kendileri için belirlenmiş özel garanti süreleri mevcuttur. Bu süreler
ürün detaylarında belirtilmiştir.
- Diğer tüm ürünler : Garanti kartı olmayan ve
yedek parça kapsamı dışındaki tüm ürünler, ilk kullanımda ürünün arızalı
çıkması halinde yenisi ile değiştirilir. Tüm değiştirme işlemlerinde
ürünün, ürünle birlikte verilen aksesuarların, ambalaj ve paket
malzemelerinin fiziksel zarar görmemiş olması gerekmektedir.
- Genel bilgi : Aldığınız bir ürünün
yukarıdaki şartlar çerçevesinde arıza değişimi yapılabilmesi için Satış
Sonrası Hizmetler üzerinden firmamıza talebinizi bildirip
onay almanız gerekmektedir. Onay alınmadan yapılacak ürün değişim
talepleri kabul edilmez. Talebinizden sonra gerekli prosedür tarafınıza
bildirilecektir.
Laptopyedekparca.com.tr’den
satın aldığınız "cayma hakkı kapsamındaki" bir ürünü, teslim
tarihinden itibaren 14 gün içerisinde, gerekli prosedürleri takip etmek
suretiyle iade edebilirsiniz. Cayma hakkı bayi fiyatları ile alım yapan
bayiler için geçerli değildir, yalnızca nihai tüketiciler için
geçerlidir.
- İade sürecini başlatmak için
öncelikle Ürün İade Formunu doldurun.
- İade onayı verildikten sonra tarafınıza bilgi
verilecektir.
- İade onayı verildikten sonra
firmamıza ulaşan ürün –fiziksel olarak iade şartlarına uygun ise- 3 iş
günü içerisinde iade alınır.
- Ödeme, iade işlemleriniz
tamamlandıktan sonra takip eden ilk Pazartesi günü hesabınıza
veya kartınıza iade edilir.
- Tutarın hesabınıza yansıması
bankanızın geri ödeme süresine göre farklılık gösterebilir.
Ürünlerin cayma hakkı dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün
tarafımıza orijinal kutusunda, irsaliye ya da satış faturası ve tüm tamamlayıcı
aksesuarları (varsa hediye olarak verilen ürünler dahil) ile birlikte hasarsız
ve eksiksiz olarak gönderilmesi gerekir. Ambalajsız veya ambalajı deforme
olmuş, yeniden satılabilir özelliğini kaybetmiş, fiziksel zarar görmüş
ürünler iade alınmaz. Hasarlı, çizik, çatlak, kırık, etiket yapıştırılmış,
ürün üzerindeki tanımlayıcı etiketleri sökülmüş, hasarlı kutuya sahip, yeterli
paketleme yapılmadan gönderilen ürünlerin iadesi kabul edilmez. LCD ekran ve
tablet dokunmatiklerinde jelatin ve yapışkan bantlar sökülmemiş olmalıdır. İade
işleminde yalnızca ürün için alınan ücret iade edilir. İade
talebinizin onayı ve ürünlerin teslimi iadenin kabul edildiği anlamına
gelmemektedir. Ürünler hakkında kabul ve red kararı satış sonrası hizmetler
departmanımızın incelemesinden sonra kesinlik kazanır.
Arızalı ürün, değişim ve iade işlemleri için ürünü Kadıköy merkez ofisimize
ulaştırmanız gerekmektedir.
Bu gibi satış sonrası hizmet işlemleri şubelerimiz tarafından yapılmamaktadır
İade Faturası Keserken
Dikkat Edilecek Hususlar
- İade faturalarında 'FATURA
TİPİ' alanı mutlaka 'İADE' olarak
belirtilmelidir.
- İade edilen faturanın, orijinal
alış faturasının tarihi ve numarası iade faturasında açıkca yazılmalıdır.
- Eğer bir iade faturası birden
fazla satış faturasına dayanıyorsa tüm fatura bilgileri (tarih ve numara)
iade faturasında belirtilmelidir.
- Kurallara uymayan iade
faturaları, GİB tarafından geçersiz kabul edilecek ve vergi denetimlerinde
sorun oluşturabilecektir.